keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Kaaosteoria

Minä tungen kaiken kaappiin toivoen, että ovi pysyy kiinni. Kenkäkaappini: kaaos, vaatekaappini: kaaos. Korujani olen säilyttänyt kesät talvet sulassa solmussa parvekkeella sijaitsevassa arkussa, tämä on ainakin yhtä ystävääni suuresti naurattanut. Kun kerran kolmenkymmenen asteen pakkasella, pimeässä koetin etsiä korvakoru-kaulakoru-rannekoru -settiäni, mulle riitti. Ja kun löysin kiiressä treenaamaan lähtiessäni vain toisen parin treenikengistä, mulle riitti.


Mies ehdotti Raja Market -käynnillämme ilmeisesti ruuvien sun muiden nippeleiden säiltykseen tarkoitettua, ei niin kaunista, hervottoman kokoista boksia. Repesin nauruun, mutta hyväksyin kuitenkin miehen idean. Ei se ainakaan pahempaan suuntaan voinut tilannetta viedä! Mies oli salaa asentanut ja vielä kuskannutkin korut paikoilleen. Itse jouduin nuo isoimmille kaulakoruille tarkoitetut naulat laittaa, vihjailuistani huolimatta. Tältä tämä rumassa paketissa oleva epäjärjestys näyttää. On meinaan korut paikoillaan, vaikkakaan ei niin söpösti!



Saanko esitellä insinöörinavovaimomaiset ratkaisuni, kadehtikaa!








Ja ne sikinsokinkengät: katsokaa! Vaikkakaan tässä eivät ole kaikki. Mutta ne loputkin on ihan siististi. Uskokaa tai älkää.








Mihinkäs se kissa karvoistaan pääsee. Vai pääsisiköhän se, edes pikkaisen?

7 kommenttia:

  1. Voi, tuo koruratkaisu on aika näpsä :) Mä meinaan juurikin manasin kun kaikki korut on sekaisin :)

    VastaaPoista
  2. Milles minä tästedes pääsen nauramaan?? :D Ei vais, loistava keksintö!!

    VastaaPoista
  3. Susku, kyllähän sinä tiiät: naurettavaa tulee riittämään! :d

    VastaaPoista
  4. Aikas hieno keksintö kaiken kaikkiaan :D Tarttis itsekin samanmoisen..

    VastaaPoista
  5. Ihanaa lukea teistä pitkästä aikaa!

    Aivan käsittämättömän upea tuo korusysteemi! :D Kadehdin. (Tosin mulla ei kyllä kamalasti koruja ole, enkä niitä vähiäkään käytä joten pölyyntyköön siellä missä nyt ovatkin)

    VastaaPoista
  6. Wau! Tästähän täytyy ottaa mallia! Tämä on Pirita suuri teko :D Hyvä sie!
    Tee mie tääl tussulast ;)

    VastaaPoista