perjantai 9. huhtikuuta 2010

Nainen, jolle ei koskaan tapahtunut mitään.

Minne hävisi yksi kuukausi? Se hävisi koululle, jonka kanssa olen ollut hyvin pitkälti naimisissa. Vapaa-ajan ongelmia ei ole ollut. Kaikki illat, omat ajat päivän aikana on käytetty milloin opinnäytetyöhön, milloin kurssitehtäviin. Nyt on jäljellä kolme kurssia, sekä opinnäytetyön loppuviilaus ja siihen liittyvät kypsyysnäytteet ja seminaarit. Maaliviiva häämöttää, mutta tehtävää vielä on. Olen ollut kyllä niin rikkikatki tämän projektini kanssa. Niin rikkikatki, että olen joutunut ulvomaan surkeuttani ja elämän epäoikeudenmukaisuutta, kuin pikkulikka ikään.

Kuitenkin yksi asia, josta (ainakin omasta mielestäni) olen tunnettu, on apinanraivo. Minähän menen läpi vaikka harmaan kiven, eli en luovuta, jos olen jotain päättänyt. Vaikka Eemi päätti maksimoida tuskani ja valvottaa juuri yömyöhään venyneiden, tiukimpien oppariviikkojen aikana, vaikka en päässyt edes treenaamaan (mielenterveyslääkkeeni) pariin viikkoon, niin selvisin, ainakin tähän asti. Ja selviän loppuunkin. Ja kun kouluprojektit saa päätökseen kesäkuun alussa lopullisesti, siirrytään seuraaviin asioihin. Miettiminen ei siis tule loppumaan, mutta aihe muuttuu keveämmäksi. Hyvä niin. Pitkästä aikaa siis tälle tapahtuu!

Tulin juuri treenireissulta ja kotiintulomatkalla ajattelin poiketa paikallisessa kauppakeskuksessa. Ihan vaan kävellä läpi. Ja hupsis, palasin kaksia kenkiä rikkaampana. Pakkohan ne on tähän loppuun loppukevennyksenä esitellä.

Näitä Vagabondin kenkiä olen monesti vilkuillut Aleksilla. En tiedä, mikä niissä oikeasti viehättää. Olen kerran ennenkin jo kokeillut niitä. Tänään, kun kaikista normaalihintaisista sai - 20 % alennusta, poltteli idea kenkien omistamisesta minua pahemman kerran. Sitten kun ne vielä vaan sulautuivat jalkaani ja tuntuivat ihan supermukavilta, niin ne vain lähtivät mukaan. Se vähän vieraampi, uudempi, tyylikkäämmäksi yrittävä Pirita ihastui kompromissiin näiden kenkien mukavuudessa ja ulkonäössä.




Ja kattokaa nyt näitä pohjiakin! Ei sillä, että mitä väliä niillä on, mutta onhan nää ihanat. Ihan mielellään voi näiden kanssa heittää kannat kattoon! "In the mood for harmony, Feel in Love Romance".



Sokkarilta silmilleni hyppäsivät uudenmalliset Crocsit. Näitä oli räikeänkeltaisina ja ihanansöpön vaaleanpunaisena, mutta musta voitti tällä kertaa. Nämä ovat vaan maailman mukavimmat jalkineet ja tuttu, sporttinen & rento Pirita rakastaa näitä.


5 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia :)

    Upeasti sä jaksat kodin, opiskelun ja lasten kanssa. Mikä susta sitten tulee isona kesäkuussa? :D

    Mukavaa viikonloppua teille <3

    VastaaPoista
  2. Isona kesäkuussa minusta tulee markkinoinnin tradenomi :P

    VastaaPoista
  3. Moi,
    Muistan ton vaiheen kun olin valmistumassa (mä meinaan oon kans markkinoinnin/johtamisen tradenomi) et se oli tosi rankkaa. Tein täyspäivätyötä ja illat koulussa. Mutta että siihen vielä lapset päälle... huh, kyllä mä nostan sulle hattua :) Mä sentään sain sillon nukkua rauhassa :) Kannatan myös tota treenaamista, mulla body combat pitää mielenterveyden yllä. Mut me oltiin sairaalassa (meidän vuoro laryngiitille) ni multakin treenit jäi. Ehkä me päästään pian treenaamaan, ja nukkumaan molemmat :)) Tsemppiä!
    t.Kati ja Niklas
    PS Ihanat kengät! :)

    VastaaPoista
  4. Hatunnosto sun tsempille!! Loppu häämöttää jo :)

    Ihania kenkiä, ja noi pohjat!! Ehkä maailman kauneimmat kengänpohjat :D

    VastaaPoista
  5. Like your style Pirita ;)
    -Sarianna

    VastaaPoista